Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

מאגר אל תתקשר אליי

אינטרנט למאגר הוקם אתר אינטרנט ייעודי וניתן להיכנס אל המאגר גם מאתר הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן. הרעיון מאחורי הקמת מאגר אל תתקשר אליי פשוט.

Po1eeqzrhddbym
Po1eeqzrhddbym

אל תתקשרו אלי התיקון אל תתקשרו אלי מוסיף חומה נוספת בפני המפרסמים כל מי שאינו רוצה לקבל דברי פרסום ירשום את פרטיו במאגר.

. ניתן להיכנס אל המאגר גם מאתר הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן או להירשם בשיחה טלפונית באמצעות מענה ממוחשב בטלפון שמספרו 1-800-071-171 או במענה אנושי לרישום ותמיכה לצרכנים שמספרו 1-800-071-170 בפועל ביום א בשעות 1400-1700 וימים ב-ה בשעות 900-1300. הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן השיקה רשמית את מאגר אל תתקשרו אלי שירות חדש המגיע כחלק מחוק הגנת הצרכן ונועד למנוע קבלת שיחות שיווקיות החל. כל מה שאתם צריכים כדי להצטרף הוא להזין את מספר הטלפון שלכם וחברות הטלמרקטינג לא. סוף לשיחות השיווקיות.

מאגר אל תתקשרו אלי התקנות להפעלתו בדרך צוות דן חי ברשת - 30 בדצמבר 2021 18640 משרד הכלכלה פרסם לאחרונה 23122021 טיוטת תקנות המבקשות להסדיר את הפעלתו של המאגר אשר. מאגר אל תתקשרו אלי יוצא היום שני לדרך. מרגע שהפרטים שלכם במאגר אסור עוד לשלוח אליכם דבר. בשל כך תחול רק על גופים שהחוק חל עליהם.

הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן מודיעה על פתיחת ההרשמה למאגר אל תתקשר אלייהחוק אוסר על עוסק להתקשר לצורך. הקמת מאגר אל תתקשר אלי מעביר את הכוח לידי הצרכנים כך שיוכלו לבחור האם לקבל שיחות שיווקיות או לא. נפתח מאגר ההרשמה אל תתקשר אלי. צרכן שרוצה שלא לקבל הצעות שיווקיות יוכל להכניס את מספר הטלפון שלו למאגר אל תתקשרו אליי בדרכים הבאות.

תיקון החוק מסמיך את הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן לנהל מאגר מספרי טלפון של צרכנים המעוניינים להגביל שיחות שיווק מרחוק של עוסקים אל תתקשרו. על אילו סוגי פניות חל המאגר. מעתה צרכנים שלא מעוניינים שגופים מסחריים יתקשרו אליהם ויציעו להם הצעות שיווקיות יוכלו להכניס את פרטיהם ללא עלות למאגר אל תתקשר אליי ועל. באמצעות פנייה למספר טלפון ייעודי שליחת טופס מקוון או באמצעי דיגיטלי אחר.

טלפון ניתן להירשם באמצעות מענה ממוחשב בטלפון שמספרו 1-800-071-171. מאגר אל תתקשר אליי כולל מספרי טלפון של צרכנים אשר אינם מעוניינים לקבל שיחות טלמרקטינג. הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן משיקה היום רשמית את מאגר אל תתקשרו אליי שירות חינמי חדש שנועד למנוע קבלת שיחות שיווקיות החל מכניסת החוק לתוקף עם תחילת 2023 כאשר לחברות. מאגר אל תתקשר אליי הוא שירות ללא עלות של הרשות שנועד לצמצם את מספר כמות שיחות הטלמרקטינג הלא רצויות או במילים אחרות שיחות ספאם שאנו מקבלים ביום יום כאשר מדובר למעשה על.

חבורה - חדשות מאנשים. כל אחד יוכל להיכנס למאגר ולהזין את שמו ואת מספר הטלפון שלו וכך להיכלל במאגר מספרי טלפון שלחברות מסחריות אסור יהיה להתקשר אליהם. היום שני אישרה מליאת הכנסת את חוק מאגר אל תתקשרו אליי כחלק מרפורמת עושק הקשישים אותה מובילים שר הכלכלה והתעשייה עמיר פרץ והשרה לשוויון חברתי ולגמלאים מירב כהן. מ-1 בינואר 2023 ייכנס.

הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן הודיעה היום שני על פתיחת ההרשמה למאגר אל תתקשרו אליי שמטרתו לשים סוף לשיחות הטלפון השיווקיות ללקוחות שאינם מעוניינים בכך. צרכנים יוכלו לרשום את מספרי הטלפון שלהם במאגר אל תתקשר אלי החל מ-1 בנובמבר 2022. מדובר בכלי אפקטיבי שנועד להגן בעיקר על. החובה להשתמש בו תיכנס לתוקף ב-1 בינואר 2023 - כך קובעות תקנות הגנת הצרכן מאגר להגבלת פניות.

בנקים או חברות ביטוח למשל פטורים. במקרה שחברה פונה למי שבחר להירשם למאגר אל תתקשר אליי הצרכן יכול להגיש תלונה לרשות להגנת הצרכן ועל החברה יוטלו קנסות כספיים כבדים. נכתב על ידי שמוליק מושקוביץ. החל לפעול מאגר אל תתקשר אליי בדומה למדינות רבות בעולם לחברות צרכניות יהיה אסור לפנות למי שבחר להכניס את פרטיו למאגר הממשלתי שתנהל הרשות להגנת.

חוק הגנת הצרכן - מאגר אל תתקשר אליי. ההוראה ביחס למאגר אל תתקשרו אליי נכללת בסעיף 16ב לחוק הגנת הצרכן. החוק מאפשר לממונה על הרשות להגנת הצרכן. שרת הכלכלה והתעשייה אורנה ברביבאי.

לכתבה המלאה לחצו כאן. ועדת הכלכלה אישרה לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק מאגר אל תתקשרו אליי היום יום ד ה-4 בנובמבר 2020 אישרה ועדת הכלכלה את חוק מאגר אל תתקשרו אליי כחלק מרפורמת עושק הקשישים.

מכה לספאמרים ועדת הכלכלה אישרה את מאגר אל תתקשרו אליי גיקטיים
מכה לספאמרים ועדת הכלכלה אישרה את מאגר אל תתקשרו אליי גיקטיים
Htxkjxjptctxtm
Htxkjxjptctxtm
Jwlpi3coyehcom
Jwlpi3coyehcom
מסתמן דחיית כניסתו לתוקף של מאגר אל תתקשרו אלי דן חי ברשת
מסתמן דחיית כניסתו לתוקף של מאגר אל תתקשרו אלי דן חי ברשת
הסוף לשיחות השיווק שירות חדש ימנע מעסקים לצלצל ולנסות למכור לכם
הסוף לשיחות השיווק שירות חדש ימנע מעסקים לצלצל ולנסות למכור לכם

Posting Komentar untuk "מאגר אל תתקשר אליי"